Købmand Michael Ascanius ser frem til alt det positive, en mere moderne og indbydende visuel identitet vil give både medarbejdere og kunder.

Vi skal i gang med en helt ny visuel identitet

ANNONCE: Købmand Michael Ascanius har sat sig for at give butikken et lille ekstra pift. Et pift, der skal komme kunder og medarbejdere til gode.

Del denne artikel

KIRKE HYLLINGE: : – Det er lidt ligesom en lørdag, hvor du skal ud om aftenen.  – Så gør du også lidt ekstra ud af dig selv, bruger købmand Michael Ascanius som sammenligning, da han skal forklare den opfriskning af butikken – både ude og inde – som går i gang inden længe.

Michael Ascanius har haft en visuel designer til at se nærmere på facader og på selve butikslokalet. 

Hun er kommet med en række bud på, hvordan butikken kan blive opfrisket både ude og inde.

MENY flag
Udenfor kommer der blandt andet andet nyt logo på facade og indgangsparti, nye udhængsskilte, nye vinduesbannere og flagstænger med MENY-flag.

– Det er det første, kunderne ser, når de går ind. Og det sidste de ser, når de forlader butikken, siger Michael Ascanius.

Indgangspartiet bliver mere strømlinet, inde i butikken skal der males, der kommer nye kommunikations-skilte, butikkens søjler bliver opfrisket, delikatessen får en ny ”overskrift”, og de forskellige afdelinger får et nyt look.

– Det er et lille ekstra pift i og omkring butikken, som jeg til gengæld tror og håber på, kunderne vil lægge mærke til og tage godt imod. For mig handler det naturligvis om, at vores kunder skal have en så god indkøbsoplevelse ,  som overhovedet muligt – både når det handler om udvalg, priser og selvfølgelig også de fysiske rammer, butikken byder på, slutter Michael Ascanius.


Del denne artikel

Disse artikler kunne også være interessante for dig