- Jeg har ansat en tømrer til at hjælpe mig, som jeg har givet et KMO-kursus, således han også kan assistere med opsætning og servicering af varmepumper, fortæller Henrik Brun Kirkestrup.

Det skal selvfølgelig komme eksisterende kunder til gode, hvis de peger en ny kunde i vores retning, fortæller Henrik Kirkestrup.

Mejsegaarden er klar med et helt nyt tiltag: Henvisningsrabat

Annonce: Fremover kan eksisterende kunder få rabat på deres næste opgave, hvis de skaffer en ny kunde.

Tekst af Conny Probst. Foto Klaus W. Rasmussen.

LEJRE: – Vi oplever, at mange af vores nye kunder blandt andet kommer på opfordring fra eksisterende kunder. Dette er uden tvivl den bedste markedsføring vi kan få, og derfor giver det rigtig god mening, at belønne vores nuværende kunder.

Som tak for en henvisning, der resulterer i et nyt kundeforhold, kvitterer vi derfor med at give 10% rabat på arbejdslønnen ved næste opgave vi udfører for vores eksisterende kunder.

Samtidig giver vi den nye kunde en rabat på 5 % af arbejdslønnen. Så er den første besparelse for den nye kunde allerede i hus fortæller Henrik Kirkestrup.

I Mejsegaardens Hus & Haveserviceafdeling udfører man arbejder for både private, boligselskaber og erhverv. Og med foråret inden for rækkevidde, skal man snart sikre sig, at ens have er klar til at blomstre og trives. 

Står du derfor og mangler en, som kan vejlede, rådgive mm., så står Mejsegaarden klar til at hjælpe med at løse opgaverne. 

Forårsklargøringen kan eksempelvis være beskæring af buske, træer og planter, jordforberedelse med kompost eller gødning eller fjernelse af ukrudt fra bede og græsplæne, så planterne ikke skal konkurrere med ukrudtet om næring.

Mejsegaarden kan også stå for den løbende vedligeholdelse af haven i form af gødning af planter, hækklipning, græsslåning samt plantning og omplantning.

– Man kan altid kontakte os for et uforpligtende besøg, hvor vi taler om, hvad der er behov for og kommer med en pris på opgaven, siger Henrik Kirkestrup.

Dobbelt op på tømrere
Mejsegaarden har ”opgraderet” sin tømrerafdeling og ansat endnu en tømrer.

– Vi tilbyder mindre tømrerarbejder. Det kan være bygning af en ny træterrasse. Plankeværk, læhegn eller en lille ”affaldsgård” til de efterhånden mange beholdere til affald.

De grønne områder
Mejsegaarden påtager sig at passe grønne områder for både private, boligforeninger og erhverv.

– En fast grøn vedligeholdelsesaftale kan f.eks. indeholde græsslåning, beskæring af træer og buske, klipning af kanter, skråninger og hække, fejning med maskine eller almindelig håndfejning, bekæmpelse af mos og ukrudt samt vicevært- og ejendomsservice. Det har vi mere end 10 års erfaring i.

Så der er nok opgaver at rekvirere Mejsegaarden til. Det gælder både eksisterende kunder (der har mulighed for at trække en henvisningsrabat på 10 procent fra regningen) og nye kunder. 

Ejendomsservice
Mejsegaarden har mere end 10 års erfaring med vicevært/ejendomsservice og tilbyder professionel service inden for vicevært- og ejendomsservice til private, erhverv og offentlige institutioner. Ejendomsservice er daglige og regelmæssige opgaver, som er en del af vedligeholdelse af en boligforening, ejendomme og udendørsarealer. 

Vi står klar til at hjælpe dig med ejendomsservice. Kontakt Mejsegaarden for uddybende information, hvis du har spørgsmål eller ønsker et uforpligtende tilbud med priser.

Årets Håndværker
Jeg har hørt, at du skal repræsentere Lejre, når kåringerne af ÅRETS HÅNDVÆRKER® 2024 finder sted i Cirkusbygningen i Københavden 24. og 25. april?

-Ja, jeg er meget stolt over, at Mejsegaarden er kåret som finalist i kategorien varmepumpe firma (med ansatte) 2024. Anerkendelsen er skabt via god kundeservice, siger Henrik Kirkestrup.  

– og tilføjer: Husk at handle lokalt – det gavner os alle!


Del denne artikel

Disse artikler kunne også være interessante for dig